» Svar på kommentar

Fick en kommentar där de stod att hon inte visste att vi red utan träns.
Malin med den svarta hästen gör det! Det går väldigt bra för de! Som ni ser på de här bilderna här nedanför. Men Malin får väl göra ett inlägg med deras framgångar med att rida med halsring.


Jag red utan träns och sadel med nin gamla häst neo! Det gick väldigt bra och vi tyckte det var roligt både två. Jag testade de på gråben men det gick inte så bra. Bara i skritten sen skulle jag testa trava och då gick det bra tills han fattade galopp.  Det tog ett tag förns jag fick stopp på han xD..
Men här är några bilder när jag rider utan träns och sadel på Neo.






ida foto. ♛
26 Januari, 2014 - 10:13 / BLOGG: http://prinsesc.blogg.se

åh halsring är de härligaste som finns :') att känna kraften och arbeta i ett, så himla kajsndakjsn :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback