» Länge sedan.

Herregud nu var det länge sedan jag bloggade här, vet inte vad det är med mig, men känns liksom inte så kul att blogga när det inte händer så mycket, statistiken ligger där den ligger och inte många kommenterarer rullar in. Så min motivation är inte på topp men jag ska försöka bättra mig, jag bloggar ju egentligen inte för besökarnas skull utan för min, så att jag ska kunna kolla tillbaka på vad jag gjort, som en dagbok! Alexandra gör ändå ett väldigt bra jobb utan mig med tanke på att hela första sidan är fylld med hennes inlägg! Har inte mycket att säga men tänkte ialla fall säga hej så här på kvällskvisten, kikar nog in imorgon igen eftersom jag håller på med en video nu! Godnatt.
Den här bilden kom upp när jag skulle börja skriva inlägget, antar att jag försökte lägga upp den förut men att inlägget då stängdes ner då eller nå liknande, så ja här är en jättegammal bild på Peppe!
 


Ottilia
18 Januari, 2014 - 00:51 / BLOGG: http://www.ottiliaschack.devote.se

Naaw vad söööt!!

・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - Sveriges unikaste hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲
18 Januari, 2014 - 00:51 / BLOGG: http://neapocalypse.blogg.se

Fin ju! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback