» Gårdagenspass

Gårdagenspass dressyrpass gick väldigt bra! Vi började med när vi travade fram så skulle vi lägga volter på fyrkantsspåret och där skulle vi flytta ut baken och när man kom på rakt spår igen skulle man ställa vänster i högervarv så huvudet var ställt mot väggen och flytta ut baken några steg sen trava rakt igen och sen samma sak igen. Han var väldigt duktig han hade lite svårare att ställa till höger och flytta baken. Vi gjorde samma sak i galoppen. Han var otrolig fin igår! Mamma filmande inte för hon frös.. Menmen. 
Idag blir det att ta lugnt för jag känner att jag håller på att bli sjuk, har ont i halsen och snuvig.. Vill inte bli sjuk!
Men nu ska jag upp och sminka mig och sen ska jag till skolan. 

Min häst kan flyga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback