» Gårdagen

Godmorgon, gårdagens pay N jump gick väldigt bra!  
Jag hoppade 70 och 80cm bara för att ha roligt och komma runt. Han var väldigt lugn från när jag red fram, han var lugn hela tiden förutom när jag skrittade. 
Men när jag hoppade 70, så flöt allt bara på han var lugn och han lyssnade på mig när jag ville ha tillbaka han. Vi kom fel på sista hindret det var det ända. På 80cm så gick det också bra. Det gick lite fortare än på 70 men han lyssnade fortfarande. Mellan hinder 4 och 5 så drog han väldigt mycket och jag skulle få tillbaka han så kom han väldigt när hinder 5 så då följde bommen med, fast det gör inget. Men resten flöt på. Jag är väldigt nöjd över hans och min prestation. 





Paulina Molander
03 Januari, 2014 - 10:35 / BLOGG: http://www.molanders.blogg.se

Den där hästen är sååå fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback