» Fredag

Äntligen är det fredag! Just nu tar jag det lugnt och väntar tills maten är klar. Efter jag har ätit åker jag till stallet. Ska rida igenom han lite för igår tog vi det lite lugnt red barbacka lekte med en boll. Så idag rider jag igenom han för nu i helgen är det igångsättningalägret. Så imorgon ska vi säkert göra gymnastik hoppning eller nått sånt för på söndagen ska vi hoppa bana! Det ska bli kul att träna hoppning för någon igen sist jag träna hoppning för någon var i somras. Så nu ska vi ta tag också träna så vi blir bra ute på banorna!
På tisdag ska jag träna för Kerstin Ahlgren, var ett tag sen jag tränade för henne så ska bli kul att träna dressyr igen. Men nu ska jag äta alldeles strax, ha en bra helg för det ska jag försöka ha!




Amanda
12 Januari, 2014 - 15:45 / BLOGG: http://amandadudas.blogg.se

Fin bild!

Paulina Molander
17 Januari, 2014 - 15:45 / BLOGG: http://molanders.blogg.se

Vilken fin bild & häst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback