» Dressyr träning

Idag blir det dressyrträning för Kerstin Ahlgren! Det var ett tag sen jag tränade för henne fast jag har tränat för en annan Kerstin som tränar för henne. Få se vad vi gör! Längtar, tycker hon är så sjukt bra. Tränar ni för henne? Isåfall vad tycker ni om henne?

Igår tog jag det lugnt med han, eftersom han har hoppat hela helgen och ska träna dressyr idag så tog jag det lite lugnt med han. Imorgon ska jag rida och på torsdag får han vila och i helgen blir det att rida ut! Men nu ska jag duscha, börjar klockan 13 idag och slutar 14.30! Ha det bra!


Här står Gråben med sin hagkompis Kakan och mumsar i sitt hö. Tog bilden igår.


Denise
14 Januari, 2014 - 09:42 / BLOGG: http://flingans.nu

Snygga täcken! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback