» Det går framåt.

Dagens ridpass gick väldigt bra, han börjar verkligen lyssna med hackamoret. Men det är inte helt 100 än med hackamoret. Idag så hoppade jag 3 studds med 3 meter imellan. Det gick väldigt bra förutom att vänster varv så ville han inte ha vänster galopp i slutet av studsen, så jag låg och rulla tills han tog den galoppen och när han gjorde det så avslutade jag.
Jag red också på Peppe idag för att Malin åkte till Småland idag, så då ska jag rida han tills hon kommer hem. Jag gjorde samma sak med Peppe förutom att jag bara hade 2 studs, han är inte så van att hoppa det men det gick bra ändå.
Älskar den här bilden jag tog på Malin och Peppe för några dagar sen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback