» Om hoppträningen

Dålig bloggning från mig, men jag har mycket i skolan nu och så funkar inte min dator så då måste jag blogga från mobilen. Tänkte skriva lite om hoppträniningen i tisdags. 
Träningen gick ut på att få hästarna tillbaka och vara väldigt lyhörd. Eftersom vi hoppade som en 8 så måste de vara lyhörda för de vet inte vad de ska någonstans. Den övningen var väldigt bra för både mig och Gråben. För han måste lära sig att lyssna på mig när jag vill tillbaka. Men träningen gick super bra verkligen så jag är väldigt nöjd.
Igår red jag barbacka och det gick bra. Tog det ganska lugnt och idag vet jag inte hur jag ska rida men vi så ikväll!

Imorgon har jag och Malin studiedag! Så skönt men då ska jag och Malin foto.  Så bilder kommer imorgon eller i helgen! Men nu ska jag duscha och fixa mig till skolan så ni få ha en bra torsdag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback