» nya grejjer.

Det går inte bra med bloggen nu.. åh jag blir sur på nig själv för jag inte bloggar!!
Nu skriver jag vad jag har gjort sen i torsdags!
Torsdags: Hoppade barbacka.
Fredags: Red ut
Lördags: Kommer inte ihåg, jag tror han stog.
Söndags: Hoppade studs.
Måndags: Släppte lös han i ridhuset.
Tisdags: Red inne i ridhuset med gummibett, med bommar.
Det har jag gjort! Idag ska han antingen få stå eller så longerar jag han. Jag tror han ska stå. Vi får se!




Igår var vi förbi Norells så vi gick in och kolla. Jag köpte protector skydd koata 199:-, benreflexer 59:-, mountainhorse ridvintervantar 299:-, sen skulle jag köpa 3 st Norells påsar men jag råka bara ta 2 så nu på fredag öppnar Norells i avesta så jag ska dit så då får jag köpa min tredje!;) och de kosra 29:- st.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback