» Nöjd!

Dagens pass gick väldigt bra! Körde bomövningar, la ut 6 cavalietti bommar (varannan upphöjd). Sen en liten kombinaton. På mellersta sockerbitarna la jag upp med 6 meter imellan. Det gick väldigt bra. Jag är vädigt nöjd över dagens pass. Imorgon ska jag putsa allt, sen vara inne i ridhuset och leka lite med han, vi ska träna på att följa efter mig. Så det ska bli roligt!
 
Jag red även Peppe idag, det gick också bra. Jag red ut med han, han var väldigt pigg men det kan jag förstå för han har inte ridit ut på ett tag. Ska fråga Malin om jag ska rida han imorgon med då rider jag ut igen då. Men det får jag säkert.
 


Olivia Gustavsson
19 Oktober, 2013 - 21:01 / BLOGG: http://oliiviiagustavsson.se

sv. åh tack så mkt! vad fin blogg du har :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback