» Klumpig häst

Igår red jag barbacka, fast jag skritta och travade bara. Kanske galopperade 2 varv sammanlagt. Jag tränade på att det skulle gå lugnt. Jag tog fram några bommar och satt upp ett litet räcke på 40cm kanske, och två bommar med 9m emellan. Så börja jag teava över bommarna, om det gick för fort gjorde jag halt emellan bommarna. Till slut gick det lugnt i båda varven sen gick jag över till lilla räcket travade över det. Han snubblade typ 3 gånger jag tror inte han orkade lyfta på benen.. Men det gick väldigt bra iallafall. Idag slutar jag 10 över 12 fett sköönt! Så idag blir det ett dressyrpass.
Idag ska även jag och Malin fixa bloggen så imorgon eller ikväll kommer det vara en ny design och allt så håll koll pp bloggen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback