» Fredag

Godmorgon, äntligen fredag!! Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, börjar halv 11 idag och slutar halv 4. Vi hann inte fixa designen igår för Malin hade migrän sen så skulle hon packa för idag åker hon till Danmark tror jag.  
Gårdagens pass gick sådär i början men i slutet gick det bra, han var sjukt pigg. Han vart rädd för inget. Och sen börar de snöa så jag gled bara i tyglarna. I galoppen så sprang han bara, sen fick jag nog när han inte lyssnade så då gick jag in i ridhuset. Där gick det bättre, vi behöver jobba med mycket galopp, hoppas den kan bli som hans trav!! Han jobbar sjukt bra i traven och han lyssnar på skänklarna och när jag vill gå saktar.
Några tips på att stärka galoppen?

Idag ska vi rida ut tror jag, eller ett pass i ridhuset. Och så ska jag boka skoning till han. Men nu ska jag klä på mig ha det bra!

 
 
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback