» Svar på kommentar

Elin
 
Vilka färger tycker ni era hästar passar bäst i?
Alexandra: Eftersom jag är så förtjust i blå så tycker jag blå, men eftersom han är skimmel så passar han i alla typer av färger, men blå!
Malin: 
Rött, för han är svart och det är min favoritfärg!

Mål/drömmar med ridningen?
Alexandra: Mitt mål är att jag någon gång ska vara med i SM. Iallafall tävla runt 140-150cm senare.
Malin: 
Att kunna rida Peppe helt utan utrustning!

Högsta ni har hoppat?
Alexandra: 120cm
Malin: 
115 cm

Hur höga är era hästar i mankhöjd?
Alexandra: Runt 165-170cm
Malin:
160 cm

Bästa och sämsta med era hästar?
Alexandra: Det bästa är att han är så gosig och pigg, det sämsta är att han är stark och får lätt sår i munnen..
Malin: Det bästa med Peppe är att han är så himla försiktigt och mysig, det sämsta är att han är så jäkla envis..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback