» T-O-M-T

Det blev att tömköra, jag la också fyra bommar på en volt som han fick ligga och rulla på. Det tyckte han var jobbigt, men annars gick det bra! Just nu har jag sjukt trkigt vet inte vad jag ska göra.. Men imorgon är det städdag i stallet 11-15 så då ska vi mocka ur hagarna och det, det är på söndag också... men det måste göras ju. Jag vill göra en video men jag har typ inga videoklipp, men vi ska ju filma när vi hoppar imorgon! så det blir bra! Så idag blir det att mysa med familjen tror jag, eller få se om jag hittar på något. Men ni få ha en bra fredag!
 
 


Gabriella&Melisa - Två tjejer, en blogg.
04 Maj, 2013 - 19:11 / BLOGG: http://www.nattstad.se/mongooos

Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback