» Planering

Godmorgon, Jag vakna kvart över 7 och trodde jag hade försovit mig.. Men kom på att vi är lediga, så jag somna om till typ kvart i 8 och kunde inte somna om igen. Så nu är jag vaken, idag blir det att åka till stallet vid 12, för jag kanske ska vara med andrea, men hon har inte svarat när vi ska vara så. Men iallafall så är det här min planering framöver med Neo.
Torsdag: Antagligen ska Malin filma mig och då blir det att hoppa lite. Annars rider jag ut.
Fredag:  Antagligen rida på banan lite, eller rida ut.
Lördag: Träna att gå in i transport, vila
Söndag: Skritta runt mästerbo
Måndag: Rida inne på banan, ta nått språng.
Tisdag: 
Rida lite dressyr, jag ska känna igenom honom böja och ställa ganska mycket.
Onsdag: Hoppa pay & jump, 60-70 eller 70-80, har inte riktigt bestämt mig än.
Torsdag: Rida ut
22/5 Onsdag: Hoppträning för John Hickey
Det var en veckas planering. Jag ser väldigt framimot hoppträningen för John! Längtar! Men nu ska jag upp och äta något, så ni få ha det bra!


sanna
09 Maj, 2013 - 08:42 / BLOGG: http://stallsackum.blogg.se

Förstår att du ser fram emot träningen med John, blir det film/bilder då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback