» John Hickey träning

Har nyss kommit hem från stallet, jag har ju tränat för John Hickey. Det gick rätt så bra jag är nöjd. Han var bra också så han ska jag fortsätta träna för!  Håller på att ladda upp en video när jag hoppar sista banan men malin hann inte filma när jag hoppa trippelbarren så hon börja filma på andra hindret. Vi hoppade ett joker hinder, eller det var smalare än ett joker hinder så det var kul. Det var de han stanna på och sen så stannade han på svarta kombinationen några gånger, men han kom långt in och huvudet nere, men när jag kom in så la jag en pisk på han och frog upp huvudet då gick det bra! Men här kommer filmen och en bild på mig efter träningen:

Första hindret filma malin inte det var en trippelbarr och filma hon inte sista kombinationen heller. Men här är iallafall en lite smygtitt

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback