» It's a beautiful day!

Åkte till stallet idag med Anna (Peppes skötareoch märkte när vi svängde in på parkeringen att det var hoppträning för fullt i paddoken, något jag helt hade glömt bort. Mina planer att fota ridbilder gick i stupet. Vi försökte oss på att rida lite ute men Peppe blir så sjukt stressad när vi rider ut och det gick verkligen inte att få honom att koncentrera sig på jobb, när vi rider ut ska vi inte koncentrera oss på jobb tycker han. Jag ska försöka att jobba mycket på det men kände inte för att hålla på och bråka med honom idag. Efter ett tag gick vi in i ridhuset och där gick det betydligt bättre men han var fortfarande lite okoncentrerad så jag antar att han hade en liten dålig dag. I slutet fick Anna rida lite och det känns skönt att det går framåt för dem!
I helgen ska jag och Alex hoppa lite så då ska vi filma och så kommer förmodligen Anna med också och tar lite kort! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback