» Glöm inte frågestunden

Om det kommer många fråger så kanske jag och Malin svara i ett videoinlägg!
Så fråga på! Men just nu så sitter jag och pluggar men det går inte så bra för jag har fastnat på en fråga.. Men idag så red jag, malin och julia ut, det var en trevlig runda, nej men det var roligt. Sen på rakbanan hem så fick Neo springa av sig rejält. Malin ville inte racea eller hur det stavas så då galloperade hon före mig och julia. Efter ett tag så börja vi gallopera och det gick ganska lugnt men sen släppte jag Neo och då gick det väldigt fort + att jag satt barbacka!
Jag och Malin ska filma nån gång när vi galloperar så, då får ni se hur fort det går, det är väldigt härligt tycker jag, Neo tycker det är skit kul att springa fort! Men nu ska jag försöka skriva lite mer på min kalla kriget uppgift, snart sätts ju betygen.. Så allt måste in innan de. Men nu ska neo få stå, för jag måste göra klart allt med skolan och det. Så nu får neo vila tills jag är klar med detta, så han får ta det lugnt, äta och bli fetare för det behövs!
 
 


emelieochzingo
28 Maj, 2013 - 20:56 / BLOGG: http://emelieochmartin.blogg.se

hejhej, otroligt fin header!
har du gjort den själv?

emelieochzingo
28 Maj, 2013 - 20:56 / BLOGG: http://emelieochmartin.blogg%2Cse

hejhej, otroligt fin header!
har du gjort den själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback