» Carry you

Just nu sitter jag med hög musik i hörlurarna och skriver på mitt kalla kriget, måste var inne på fredag, och så har jag religionen, men kalla kriget är viktigare. Men jag ska låta neo stå för jag hinner inte rida nu för det tar för lång tid jag måste skriva sjukt mycket hemma. ÅH jag vill bara ha sommarlov nu och bara slippa skolan!! Men ja vill fortfarande inte sluta i 9:an för jag vill inte lämna min klass!! :(( Jag har ingen som jag känner som jag ska gå med på barn och fritid, inte som jag vet iaf.. Men nu ska jag inte snacka om det längre.
Malin kommer snart ringa mig igen på facetime för vi håller på med en sak till bloggen! Imorgon har jag sovmorgon! börjar 09.55, så då kan jag gå upp halv 9. Fett skönt!
Idag gick jag in i paddocken och körde lite lynadsträning, men jag körde lite tricks också, och så sprang jag skit fort så han fick gallopera lite + lite träning för mig också. Men det var allt för mig idag!
 
GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!!!
http://littlewood.blogg.se/2013/may/nu-kor-vi-pa-fragestund.html
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback