» Vilken känsla, det går framåt!

Idag så hoppade jag och Alex, och från början var det inte tänkt att jag alls skulle hoppa. Men de var ett par mindre tjejer i ridhuset samtidigt som oss och de tjatade på att jag skulle hoppa så jag tog några skutt på 50 cm och det kändes riktigt bra! Sedan när de började höja hindren så fick Alex ta över Peppe. Han hoppade allt med henne utan att tveka, duktiga Alex & Peppe! Så när jag såg hur enkelt han hoppade så ville jag också hoppa! Så även fast jag var super nervös så hoppade han allt med mig! Så att Alex hoppar före mig med bra självsäkerhet på Peppe verkar vara en bra metod för att få bort min hopprädsla, för wow vad roligt det var att hoppa högt, även fast jag var nervös.

Vi fick även med när jag hoppade 1 meter på film så jag fixade till en ny bakgrund till mobilen för mig själv så att jag ska bli peppad varje gång jag låser upp mobilen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback