» Solnedgång!

Jag har ju faktiskt glömt att berätta en sak! Jag vet inte om ni kommer ihåg tjejen som fotade mig här i januari, ialla fall så var hon och provred Peppe i förra veckan för att se om hon ville ta hand om honom några dagar i veckan, och det gick faktiskt helt okej, bättre än förväntat! Peppe gjorde som han alltid gör, han beter sig som en outbildad travare och töntar sig, det är liksom hans sätt att testa ryttaren. Han gör så med alla som rider honom första gången för att se lite vad det går för. Och så handlar det ju såklart också om att hitta knapparna! Hon tackade ialla fall ja och det känns jättebra! 
Andra gången hon red så var det tävlingar i grannstallet så vi tog det bara lite lugnt på åkern och fotade lite, men såklart när Anna som hon heter hoppade upp började han bocka och hålla på och såklart så red vi barbacka och sitter man på en häst man inte känner så ja, då blir det lite svårt att hålla sig kvar! Så det var första gången hon flög av och nu hoppas jag och tror att det bara ska gå bättre! Hon ska följa med några fler gånger nu när vi har påsklov och rida Peppe! Och hon är intresserad utav foto också och hon är jätteduktigt! Så nu vet jag vad för kamera jag ska börja samla till, nämligen en Nikon D7000 som Anna också har!
Alla bilder är tagna av Anna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback