» Tagga Stockholm!

Idag drar alla våra nior till stockholm! Typ klassresa! Så här kommer våran dag se ut! Först åker vi buss upp dit, sen så när vi är framme ska vi gå på rundtur i Gamla Stan. Sen nått mer för vi ska bli uppdelade i två grupper, sen så ska vi få ca 2 timmars fri på stan, sen åker vi buss till Vasa museumet. Sen typ vid 5 tror jag då går vi till Gröna Lund är där till 21.30 för då går bussen hem! Nu måste jag fortsätta för jag ska åka till skolan typ 10 i 8 :)
 
 


ebba
05 Juni, 2013 - 07:01 / BLOGG: http://www.nattstad.se/ebbapettersson

Så fin blogg du har! ställ gärna frågor i min frågestund på bloggen som jag startat för att komma igång med bloggandet igen! ha en trevlig "långhelg" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback