» Svar på frågestunden

Varför började ni blogga?
Malin: Jag började blogga 2009 för att de var en trend då alla andra gjorde det.
Alexandra: Jag började också runt 2009 med att blogga, det var ju typ "coolt" att blogga så då ville jag också göra det.
& varför tillsammans?
Det är lättare att blogga tillsammans för om en inte bloggar en dag så bloggar den andra, alltså så att det kommer upp nya inlägg varje dag.
Vad är det bästa ni vet?
Malin: Att vara i stallet & med kompisar.
Alexandra: Sommarlov & vara med mina vänner.
vad är det värsta ni vet?
Malin: Broccoli, kalvkött (just för det är kalv) & åska.
Alexandra: Att vara sjuk!
Vad hade ni helst velat göra nu?
Malin: Äta glass
Alexandra: Vara utomlands (usa)
Favorit mat?
Malin: Thai & Pizza
Alexandra: Grillad fläskfilé och potatisklyftor
Favorit färg?
Malin: Röd
Alexandra: Blå (inte alla nyanser av blå)
Favorit djur?
Malin: Häst, katt & hund
Alexandra: Häst & hund
Hur länge har ni haft egen häst?
Malin: 1 år & 8 månader
Alexandra: Jag har neo på foder och han har jag haft exat 10 månader idag!
Har ni haft hästar innan dom ni har nu? :)
Malin: Jag hade en nordsvensk som hette Stefan på foder i 8 månader.
Alexandra: Jag hade en ponny som hette Gertie som var importerad från Irland, jag hade han i ungefär 1 år.
Har ni gjort headern själva?
Ja det har vi.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback