» Sommarlov!

Dålig bloggning har det vart nu.. Men nu tänkte jag berätta lite som har hänt..
 
Tisdagen: Sista dagen i skolan, när jag hade kommit till skolan så det typ första jag gör är att jag bränner mig på benet på avgasröret.. Sen så halv 1 hade vi dragkamp, och det var så kul! Sen på kvällen så var det bal, en helt underbar kväll, förutom att mina fötter typ gick av. Men som tur är att jag hade med mina converse! Tror jag aldrig har uppskattat converse så mycket som då. Men jag var hemma typ kvart i 12.
Onsdagen: Jag,mamma och pappa åkte ner till Stockholm. Hälsa på min morbror och hämta golvplattor, sov över där till torsdagen då vi åkte hem.
Torsdag: När jag kom hem från stockholm så åkte jag till stallet. och när jag skulle ta in neo och curry, så börja det spöregna, det rann som en flod i mitt ansikte, och när jag var inne så tog  jag upp min mobil och då var den paj.. Den vart vatten skadad..
Fredag: Gjorde inte så mycket. Sov hos Malin.
Lördag: Var på hundutställning, min hund Fanta kom 5 elr 4 och fick exelent (stavning).
Söndag: Var det hundutsällning igen och då vann Fanta och fick CK. Det var 10 hundar som var med.
 
Sen idag ska vi åka och köpa foder till Neo och lämna in min mobil se om det går att laga den! Men somdagt har det nte vart så bra bloggning en andledning är att jag inte kan blogga från mobilen..
Idag åker vi oxå med stallet till ett ny öppnat hästbutik i Vittinge! Så få se om jag får med mig nått hem idag då :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback