» Bildbomb

 Hemma från stallet! Idag har jag vart i stallet 3 gånger, första gången åkte jag dit för att mocka och fixa allt, och ta kort på Ida och Lina men de skulle komma vid 2 så då åkte jag hem och sola och bada och kom tillbaka vid 3 och tog kort på de. Sen hem och äta och klockan 6 åkte jag och tog in han och byggde upp 3 hinder. Det gick rätt så bra, men det var lite varmt så han vart lite trött men jag avslutade med en liten banan på 90cm.
 
Imorgon ska vi nog lastträna Neo, och då blir det att stänga bakluckan! Men här kommer några bilder från idag!
 
 
 
 
 
 
 
 


♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥
09 Juni, 2013 - 21:27 / BLOGG: http://evahle.se

Jättefina bilder. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback