» 10 dagar kvar

Jag ska snart åka till stallet. Idag ska jag rida, jag har inte ridit sen i söndags tror jag! :) Så idag ska jag och malin filma, för de kommer säkert vara lite busiga:p Angående frågestunden svara vi på den idag eller imorgon vi får se! Min dag igår var bra och rolig, idag ska jag upp till staan igen, idag kommer De vet du! Fett grymt! På mpndag är det sista riktiga skoldagen för på tisdag hhar vi en lektion sen ska vi städa skåpen och sen så slutar vi, och på onsdag så ska vi till Stockholm! och på torsdag och fredagen är vi lediga sen helg och på måndagen är det baddag och på tisdag dragkamp och på kvällen är det skolavslutning och grejjer sen SOMMARLOV!!!
Love it!

Det kommer bli mycket mera bloggning! Men ha en fortsatt bra lördag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback