» Sorry

Dålig uppdatering jag vet.. Men jag har flera ursäkter! Igår så fyllde jag år + att jag blev sjuk så jag orkade och hann inte blogga, och i tisdags så gjorde neo sig illa, berättar vad som hände längre ner. Men nu mår jag lite bättre är bara förkyld och hostig, för igår hade jag ont i magen,ont i halsen förkyld och hostig! Men somsagt så mår jag lite bättre nu! Igår så fick jag 1000kr av mamma och pappa, 300kr av mormor och morfar och 100kr av Malin+ en tavla på neo som har ritat själv (kommer bild). Sen kommer jag få pengar av mina morbröder när de kommer hem, så det är bra. Men jag fick ju även lägret och min nya mobil i födelsedags present av mamma och pappa.
 
Vad som hände med Neo. Jag och Malin hade ridit ut barbacka det gick väldigt bra och det var roligt Neo var pigg och glad! När jag skulle duscha av han i solspiltan så skulle ja backa han lite för han stog för långt fram, och då så kastar han upp huvudet och smäller i en järnstång. Och när jag ska gå med han så vill han inte gå frammåt och han ville inte gå på vänstra bakbenet. Så vi ringde vetrinären och han var med och allt så det hade inte hänt nått med hjärnan eller vad man ska säga, men troligen vart det en nerv i kläm eller så var det två olika saker. Så han fick kortison, för ta ner svullnaden i huvudet och nu ska han få någon medicin (kommer inte ihåg vad de heter) så nu ska han stå inne tills på måndag + så ska han få medicin tills på måndag, men han ska stå i 10 dagar. Det var tur att det inte vart nå värre med huvudet. Så tur i oturen vad det.
 


Felicia lagerkvist
11 Juli, 2013 - 09:55 / BLOGG: http://www.eqous.blogg.se

Usch sånt är inte roligt! Men har ni en järnstång så långt ner från taket ? Lät konstigt?
Hoppas det går bra och att det inte hänt nått!:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback