» Preview from Åland!

Anledningen till att jag inte bloggat på snart fem dagar beror på att jag varit på Åland med familjen! Har då inte haft tillgång till internet eller dator. Sitter just nu på färjan påväg hem och till min glädje hade båten gratis Wifi! Så tänkte bara uppdatera lite snabbt vad jag har gjort: På Åland finns det inte särskilt mycket att göra, men på kvällarna så kom det alltid en räv förbi och fick några korvbitar av oss! Kameran hade jag ju såklart med mig så många fina bilder fick jag på den jättefina räven! När jag kommit hem och fört över bilderna till datorn ska jag ladda upp massor av bilder men tills dess så lägger jag upp några bilder som jag tagit på mobilen på kameran :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback