» Neo ska vila i 5 dagar till...

Idag släppte vi ut Neo i gräshagen. Gick upp typ kvart över sju, gick ut med hundarna och åt frukost sen åkte vi upp till stallet för att släppa ut han. Jag ville släppa ut han själv och filma för antingen skulle han bli skit glad eller ner med huvudet direkt. Ja vad tror ni han gjorde?
Ner med huvudet direkt! hehe.. Så det var inte så mycket att se.. Men nu ska han stå tills på fredag, då får jag börja rida han. Längtar sååå!
 
Igår så red jag Peppe, först så red Malin sen red jag. Jag börja med att skritta runt på fyrkantsspåret så han skulle gå rakt, gjorde de i båda varven sen samma sak i traven och galoppen. Tills slut så tog  han ganska många steg med att han gick rakt! Så det var väldigt bra, jag skrittade lite på han sen så tog vi av sadeln och så red både jag och malin på han tillsammans till hagen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback