» Dressyr

Dressyrpasset gick väldigt bra! Jag börja med att flytta han för skänkeln. Han börja med att protestera lite och reste sig, men lyssnade till slut! Och så tränade jag på förvänd galopp, var förvånad vad bra han kunde de, han kunde det ungefär ett halvt varv i paddocken! Så jag avslutade där! En svettig och nöjd häst fick jag! Här är några bilder!
Och vi hade med oss kameran för att mamma skulle filma men så hade jag glömt minneskortet i datorn så det vart ingen filmning.. :/
 


Erica
29 Juli, 2013 - 14:54 / BLOGG: http://ericahungler.se/

SV; Jaha, tack för den infon! :D Jag funderade på antingen Original eller Mint, men om Respiratory är bra för lungorna kanske det är värt att satsa på den..!
Måste för övrigt säga att din häst verkligen är superfin! Jag red också en arab förut, gillar den rasen väldigt mycket, både i ridningen och psyket :)

Ida
30 Juli, 2013 - 14:54 / BLOGG: http://Gartunarider.blogg.se

Vad roligt att det gick bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback