» Luckiest girl on the planet!

Jag vet inte om ni kollar på tv-serien Pretty Little Liars, men för lite mer än en vecka sedan så ritade jag av skådespelaren Keegan Allen som spelar Toby Cavanaugh i serien. Det var ett av mina första seriösa porträtt, har tidigare bara tränat på ritat ögon, näsor och munnar separat. Men sedan gav jag mig tusan på att jag skulle klara av att rita av honom! Och efter ett par timmar av fel placerade ögon så fick jag tillslut ett resultat som jag är riktigt nöjd med!
Och sen beslutade jag mig för att lägga upp det på Instsgram och tagga honom i bilden, men jag tänkte: eftersom han har miljoner följare som gillar och kommenterar hans bilder konstant så finns det inte en chans att han ser den. Men tro det eller ej, efter en veckas kämpande med att kommentera på hans bilder och andra som hjälpte mig att tagga honom i min bild såg han den! Han gillade och kommenterade bilden och jag svär, just nu är jag den lyckligaste tjejen på jorden! Trodde aldrig att han skulle se den!
Bilden hittar ni på min Instagram malinpeppe om ni vill ta er en närmare titt på den!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback