» Ska köpas!

Har länge funderat på att köpa ett rött träns med pullargrimma, jag har ju redan ett vanligt engelsk träns i rött, men helt ärligt så är jag inte helt nöjd med det. Tyglarna får man inget grepp med och det ser då konstigt ut med svarta tyglar till. Och så gillar jag ju faktiskt pullarträns mer än de vanliga så ja, ett rött träns ska det bli! Högst upp på listan står ju förstås en ny sadel, och jag har äntligen fått ihop tillräckligt med pengar också så nu ska vi bara prata med en sadelutprovare! Här är två bilder på tränset och en matchande martingal, dessa är dock i blått men det finns även i rött!



Evelinn Bladström
11 Januari, 2013 - 16:16 / BLOGG: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Färgade träns är snyggt! Själv har jag ett rosa :D

Svar: ja verkligen! vad roligt! :D
Malin & Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback