» Ny hagkompis!

Idag fick Peppe pröva att gå med en ny häst i hagen! I början försvarade han sin höbal men sen tror jag han insåg att det var lite kul med en hagkompis ändå! Och så följde såklart kameran med idag så kvällen har jag spenderat med att redigera ihop en video. Just denna video fokuserar mycket på redigering så därför är den lite kort, börjar bli lite bättre på det!

Imorgon så ska Alex filma mig, har funderat länge över en idé jag haft och ska se vad det blir av den! Kommer bli mycket snö och fina filmer ialla fall kan jag säga som jag kommer kunna fixa ihop till något alldeles extra hoppas jag!
 
 
 


Matilda (teamwarriors)
20 Januari, 2013 - 23:57 / BLOGG: http://teamwarriors.blogg.se

Gud vilken fin header ni har!

Svar: Tack så jätte mycket!
Malin & Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback