» Min och Neo's resa

Tänkte skriva hur jag och Neo har utvecklats tillsammans.
Det är så sjukt mycket vi har lärt oss tillsammans, både han och jag har tagit så mycket skit tillsammans. Första gången jag red han, var han rädd för ett par hinderstöd som stod vid ett hörn, jag kunde knappt rida ut för han vart rädd för nästan allt. Men han börja lita på mig, och det var då nästan all rädsla försvann, Jag börja tycka om han mer och mer.  Jag har börjat om från början med honom, han var som en 4 åring när jag fick han. Jag börja träna för en tränare som har hjälpt oss mycket på vägen. Det går bara bättre och bättre för varje dag! Istället för att jag ska sitta här och skriva jätte långt så tänkte jag ta två video klipp som visar min väg från när jag fick han och ett videoklipp från i söndags!
 5 månader sen:

Nu (söndags) :
 



Anna Carlsson
10 Januari, 2013 - 17:03 / BLOGG: http://amithril.blogg.se

Ser mycket finare ut nu, bra jobbat! :) Väldigt fin häst med!

Svar: tack så mycket! :D
Malin & Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback