» Gårdagens träning

Hejhej, orkade inte blogga när jag kom hem från träningen igår så jag gör det nu istället.Träningen gick jättebra, han lyssnade på mig hela tiden men men det var en sak som han vart lite bångstyrig på, det var tre bommar sen efter skulle man fatta galopp och göra en volt mellan de nästa tre bommarna, och deet vill inte neo så då börja han sparka bakut, men efter ett tag så gjorde han det jätte bra! så jag är väldigt nöjd efter gårdagens ridpass! Längtar tills vi ska rida ikväll då blir det ju gymnastikhoppning/övningar ! Men ni få ha det så bra!
 
 


Mikaela
05 Januari, 2013 - 11:02 / BLOGG: http://nattstad.se/mikaelagoltl

Va med i min veckans blogg tävling! Väljer vinnare på söndag! Det ända du behöver göra är att kommentera '' jag är med ''


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback