» Redigering

Morgonen har jag ägnat åt att redigera bilder! Fick bli en bild på mig och min kissemisse som min kompis fotade för någon vecka sedan. Den vänstra bilden är inte redigerad medans den högra är!
Hur som helst, nu är den äntligen sportlov och idag vid ett ska jag och Alex ut till stallet och filma, så ikväll ska vi sova över hos varandra (förhoppningsvis hos mig eftersom jag redigerar filmer numera på familjens stationära dator som inte går att ta med sig xD) Så kvällen kommer ägnas åt filmredigerng!
Ni får ha de bra så bloggas det förhoppningsvis mer ikväll! 
 
 
 


Myran
23 Februari, 2013 - 11:46 / BLOGG: http://trinnie.blogg.se

Jag följer eran blogg (svar på FB-fråga ;) haha!)

Svar: Tack :D
Malin & Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback