» Inget hästrelaterat

Jag tänkte skriva lite om några serier jag kollar på som jag tycker är bra!
Pretty Little Liars
Aria, Spencer, Emily och Hanna var ett gäng tjejer som fördes samman av den väldigt sociala Alison. Allt är bra tills Alison mystiskt försvinner. De fyra tjejerna tappar kontakten i och med Alisons försvinnande tills ett år senare när Alisons kropp hittas nedgrävd innanför grindarna i hennes eget hem. Tjejerna tar upp kontakten för att sörja med varandra och ens innan de hunnit gå på Alisons begravning får de skrämmande meddelanden från en okänd person som kallar sig för 'A' som hotar att avslöja deras mörkaste, djupaste hemligheter. De fyra flickorna gör allt för att försöka lista ut 'A' sanna identitet som för dem närmare varandra. (tagit från wikipedia)
Jag själv tycker den här serien är skit bra! Jag har kommit till säsong 3. Den rekomenderar jag väldigt mycket!

The Vampire Diaries
Elena Gilbert är en helt vanlig tonårstjej i en liten småstad, och hon bär på en sorg efter att hennes föräldrar dog i en bilolycka. En dag möter hon Stefan Salvatore, som hon genast fattar tycke för. Men det Elena inte vet är att Stefan är en vampyr och har varit det i 145 år. Stefan har en farlig men oemotståndlig bror, Damon, som också är vampyr. Elena dras in i en farlig härva av vampyrer och häxor och måste lära sig att skydda dem hon älskar. Saker börjar att hända Elena, en av de äldsta vampyrerna i historien letar efter henne och hon gör allt hon kan för att skydda sina närmsta vänner och sin familj även om det kostar henne livet. (tagit från wikipedia)
Den här serien är också jätte bra! Har kommit till säsong 3 här också, men jag har inte tid och kolla och det suger för jag vill verkligen kolla på de här serierna! De är så sjukt bra! Så om ni inte kollar på de här serierna tycker jag att ni ska göra det!


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback