» Heldag i stallet

Åkte till stallet vid halv 1 och åkte hem 5. Det första jag gjorde var att ta av neo täcket! 14 grader i solen! Det tyckte han var väldigt skönt! Tog massor av kort och filma idag. Sen var det en häst som vart för busig så han hoppade över staketet! Men som tur var han lätt att fånga xD Sen så fixa vi vatten till hagen och allt. Typ kl 2 så red jag ut med Jonna,Ida,Lina,Lovisa och Julia. Det var väldigt roligt och skönt! Neo var väldigt pigg men han lyssnade väldigt bra. Så idag har det varit heldag i stallet!
Sen åt jag mat sen gick jag,mamma och pappa till stallet och tog in hästarna.
Våga kommentera och vara med på tävlingen! Vi har fått mycket flera läsare,men ingen kommenterar på tävlingen! 
Vad tycker ni om den tävlingen? Kommentera här under eller anmäl er i tävlingen! :D

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback