» Bilder på hästar!

För ett tag sedan följde jag med min kompis och fotade i hennes stall. Och för er som inte vet så är att fota något av mina största intressen utöver ridningen och stallet. Så idag när jag satt och kollade igenom mina bilder på datorn hittade jag mappen med dessa bilder och insåg att jag faktiskt var riktigt nöjd med dem! Så jag satte mig och redigerade några och resultatet vart väl lite blandat. Får hoppas de ser bra ut sen när jag har ladddat upp inlägget för min dator visar färgerna mer ljusa än vad de egentligen är när man t.ex kollar på bilderna i mobilen.. Så det kommer förmodligen se överredigerade ut i era ögon! Men jag ska träna på att få till det :) Men hur som helst, här är några bilder från den dagen:

Här avslutar jag med en bild som visar lite hur jag redigerat en av bilderna, den bilden till vänster visar hur bilden såg ut innan redigering och den till höger visar hur den ser ut när jag redigerat klart den. Vilken föredrar ni, den redigerade eller oredigerade?


zuzanna
28 Februari, 2013 - 21:49 / BLOGG: http://nattstad.se/ryttarzanna

Bilderna blev sjukt fina ! Du är jätte duktig ju ! :) Kram !

Tuuli Elmgren
01 Februari, 2013 - 21:49 / BLOGG: http://tuulielmgren.blogg.se/

Superfin blogg! Allt bra? (:

Svar: Tack så mycket! :DJa det är det väl, jag lever ju! ;)
Malin & Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback