» Vill du bli fotograferad av mig?

Dagens pass gick väl bra, men han är så sjukt pigg. Imorgon blir det att longera han så han får galoppera lite, eller så blir det på lördag. Så travar jag imorgon också. Vi få se hur jag gör.
Nu ska jag linda han 3 gånger per vecka till jul., jag hoppas det blir bra. Men han visar ingen hälta eller nått, så det är bra!

Jag åker nu ut och fotografera dig och din häst, men även bara hästen och om du har en hund som du vill ha bilder av. Om du vill se några bilder jag har tagit är det bara söka på Greynikon på instagram.
Jag tar 50kr/bild eller paketpris 12 bilder för 500kr. Jag åker runt avesta. Men om ni är intresserade eller har några frågor aå kan ni skickat ett pm till mig på Facebook, jag heter Alexandra Berglund och jag har en bild på mig och min häst, den här bilden har jag som profilbild!




Friskey
16 December, 2013 - 21:23 / BLOGG: http://friskey.horseworld.se

Riktigt vacker bild! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback