» Snöbilder

Just nu har jag två prov den här veckan och Malin har mattenationella, därför dålig bloggning från oss..
Men ska försöka blogga så mycket som jag kan, i lördags så tog Malin kort när jag red på Neo, eftersom det hade kommit snö och vi ville ha lite julbilder. Så det vart en fotodag för oss. Här är mina favoriter på mig och Neo som Malin tog.
(bilderna är i dålig kvalitet för de har skickats på kik)
Den sista bilden så skulle jag byta galopp och jag var inte beredd på att han skulle sparka.

I söndags så red jag ut på Neo, det gick bra förutom i början. Då han gör det han brukar göra, vänder sig om och stegrar och sparkar. Det tog ett tag tills han gav upp sen kom jag en bit och sen gjorde han samma sak. Men inte lika länge, sen gick det bra. Han var sjukt pigg och glad, han älskar verkligen att rida ut! Jag fattar liksom varför han gör så ibörjan? Han har ju alltid gjort så typ. Han kanske tänker att han inte vill rida ut själv och sen när han väl har kommit en bit på ridturen så älskar han det, aja jag vet inte.Jag skrittade på Gråben också. Fast inne i ridhuset eftersom han inte har snösuler på sig.. På onsdag har det gått en vecka så då får jag börja trava lite! Hoppas ni får en bra vecka!
 


 
 


 


・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - pasteller och hästar *:・゚♥ ✧* ▲
09 December, 2013 - 19:43 / BLOGG: http://neapocalypse.blogg.se

Den fjärde sista bilden var suuuuuperfin! Helt "naket" och så med solen där waaah så vackert


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback