» Nämen hejsan!

Öh har bloggningen varit dålig eller dålig från min sida? Den har varit hemsk, förlåt så himla mycket. Alexandra har dock gjort ett mycket bra jobb när jag varit slarvig, nej men såhär är det: de här senaste veckorna innan jullovet har våra lärare, jag går andra året på naturvetenskapliga programmet, tyckt det är en jättebra idé att ge oss tusen prov att plugga till innan lovet, vi ska ha ett mattenationella, fyra kapitel ca hundra sidor att läsa och plugga på, ett fysikprov, ett biologiprov & ett kemiprov. Som ni ser har jag hur mycket som helst att plugga till och utöver detta har jag knappt tid för hästen. Plus att jag gör fotojobb nästan varje helg vilket inte gör att jag får mer tid över direkt... Nu vet ni åtminstone varför bloggningen inte är på topp från min sida.
 
 
 


Lisa
03 December, 2013 - 00:36 / BLOGG: http://ponnytidenut.blogg.se

Jättfin bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback