» Mobilskal

När jag pratade med Lovis (Lovis är min kompis i Småland som jag träffade över Instagram) här för några dagar sedan nämnde hon att hon skulle beställa ett skal med bilder på hennes häst Tio på vilket fick mig att minnas att jag är i ett desperat behov av ett nytt skal, just nu går jag runt med ett blått pingvin skal min kompis Fanny köpte åt mig när hon var i USA, riktigt sexigt alltså, så jag tog mig i kragen och pysslade ihop ett collage med några bilder på mig och Peppe, beställde skalet från vistaprints, har tidigare beställt från caseapp men priset skillde med ungefär 200kr och just nu behöver jag bara ett nytt skal så varför inte liksom? 
Leveranstiden var dock två veckor men ja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller vad man brukar säga! Skalet kom idag! (Beställde det för någon vecka sedan) Sååå glad och det är så snyggt kolla bara!
Jag beställde skalet från Vistaprint.se, lite sämre kvalité än Caseapp men som sagt så skillde priset med 200kr också!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback