» En dag kvar till jullov!

Imorgon är sista dagen i skolan och sen får jag äntligen ta det lugnt i några veckor! Och jag kan ju faktiskt säga att jag till och med ser fram emot att börja skolan sen igen i januari! För om allt går som det ska nu kommer jag få byta inriktning från Naturnatur till Natursamhäll! Vilken lättnad alltså! Det betyder att jag inte kommer behöva gå några svårare kurser i matte, fysik, kemi eller biologi och det är så himla skönt! Jag kommer fortfarande få en bred utbildning men inte lika bred som det var tänkt från början men det gör ingenting :) Och sen kommer det hända massa roliga grejer på jullovet, längtar!
Min fina ❤️
 
 


・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - pasteller och hästar *:・゚♥ ✧* ▲
19 December, 2013 - 23:52 / BLOGG: http://neapocalypse.blogg.se

Åhh jag vill hitta en häst att rida så jag har något att göra på jullovet :ccc


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback