» Dålig uppdatering

Dålig uppdatering jag vet.. men det är inte så roligt att blogga själv på min och Malins blogg, jag vet inte varför hon bloggar.. Vet inte om jag ska skaffa en egen blogg, fast då vet jag inte hur jag ska heta det är ju det. Om ni har några bra tips så kommentera dom.

Idag kommer vetrinären och vaccinerar Gråben, och på onsdag kommer Mårtensso och kollar igenom han. För ett par dagar sen så kändes han inte som han brukade, när jag travade på så gjorde han inget men när han skulle trava lite saktare så sköt han ut bogen och gjorde skänkelvikningar och fatta höger galopp, (det är i vänstervarv jag pratar om) så jag kan tro att han har satt nya muskler och att de är lite ömma. Så då kommer han vila hela den här veckan.

I lördags vart jag fotograferad av Malin, så här är några bilder.
Där var ett litet smakprov. Ni får gärna kolla min fotoinstagram, heter Greynikon. Där lägger jag upp alla bilder jag tar (om jag får för personen som är på bilden). Men ni få ha det så bra så hörs vi snart!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback