» Stort hopp

Red ut idag på Gråben, gick väldigt bra jag galopperade och så kom det en vattenpöl som var över hela vägen, så då tvär stannade han och ville inte gå igenom den men fick igenom han, sen börja jag galoppera igen och så såg jag att det kom en till så då sakta jag ner till skritt han var på väg att stanna och då så klämde jag med bena och han hoppa ett jätte hopp över vattenpölen, sen skritta jag för det kom en till vatten pöl och den kunde man gå brevid så då gick det bra! När jag nästan var vid stallet så var det en lång vattenpöl som jag skulle gå igenom han gick nästan direkt ner i den. Han verka inte tycka om att gå i vattenpölar! Men det ska han lära sig! ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback