» Något du kanske inte visste om mig...

... är att jag älskar serier! Jag följer ca sju serier samtidigt, hälften går dock när de andra inte går se det blir ungefär fyra jag följer samtidigt! Jag är verkligen en serienörd, när avsnitten kommer ut på natten i USA kollar jag på dem på morgon här i Sverige om jag så får gå upp kl 6 på morgon hellre än att missa dem! För på kvällen har jag fullt upp med plugg och hästen. Några serier jag kollat på nu över sommaren är Teen Wolf & Pretty Little Liars, de har dock just nu paus och kommer komma tillbaka i januari igen! Så i en månad nu ungefär kommer jag vara serielös och sen i september och oktober börjar bl.a. Once Upon a Time, Revenge & The Vampire Diaries!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback