» Lördag

Jag måste bara börja det här inlägget med att säga förlåt för att uppdateringen från min sida har varit usel men det har precis varit första veckan i skolan och jag är helt död. Har bara legat och sovit hela dagen! Usch, det här året kommer verkligen inte att bli kul... Men men ibland får man bita i det sura äpplet och bara kämpa på! Idag så red jag Peppe barbacka, det blev ett ganska snabbt pass för ikväll ska jag ut till Alexandra och resten av det som är på lägret och va med på pizzakvällen de ska ha! Ska bli jätteroligt! Hursomhelst så red jag som sagt barbacka på Peppe idag, vi jobbade först över en bom och gjorde massa åttvolter över den samt gjorde halt framför och mitt över den i mellan åt. Sen tog jag fram två sockerbitar och satte upp bommen på de så att det vart ett litet sockerbits hinder, hoppade några gånger och höjde det sedan till det högsta och hoppade några gånger, han var så duktig min kille!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback