» Kamera & sommarjobb

 
Nu är det så att just nu sommarjobbar jag, vilket gör att jag inte alls har lika mycket tid för bloggningen längre, därav den dåliga uppdateringen. Men hursomhelst så har jag nu bestämt mig vad jag ska göra med mina inarbetade pengar, det ska handlas en kamera för dem! Och jag har länge velat mellan om jag ska köpa ännu en Nikon eller en Canon som jag har hört så himla mycket bra om, och nu har jag bestämt mig: det blir en Canon EOS 7D!
Men mina sommarjobbs pengar räcker bara till själva kamerahuset, men då passar det ju bra att jag fyller år samma månad som jag får pengarna (september) så då ska jag önska mig pengar och förhoppningsvis få tillräckligt till ett objektiv också!
 
Canon EOS 7D
 
 
 
Canon EF 70-300/4-5.6 IS USM
Objektivet som står på min önskelista!
 
 
 
 


AmandaB
02 Augusti, 2013 - 11:15 / BLOGG: http://amandablomkvist.horseworld.se

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback