» Healing

 
 
Åå, måste bara börja det här inlägget med hur stolt jag är över min travarkille! Han har gått från att vara totalt outbildad (endast inriden) till att nu kunna gå i form i alla gångarter med utrustning och nu har han även börjat samla sig när jag rider i halsring, är så himla glad!
 
Idag så var en tjej ut till stallet för att heala Peppe, Therese heter hon och har tidigare stått i samma stall som mig! Hon berättade att hon kände att Peppe var varmare vid nacke, bak knät och lite vid höften, allt på höger sida. Så nu ska jag smörja honom med liniment där ett tag framöver och ser om det blir någon skillnad! Hon berättade även att han har haft dåligt självförtroende men att det blivit bättre på senare tid så jag ska fortsätta att arbete från marken och bygga upp hans självförtroende ännu mer!
 
Här -> http://wellness-wisdom-wealth.se/healing/ kan du läsa om healing om du inte vet vad det är!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback